Робочий проєкт комплексу сервісного обслуговування вантажного автотранспорту TIR, с. Пісчанка, траса Москва - Сімферополь
Розробка робочого проекту комплексу сервісного обслуговування вантажних автомобілів TIR по вул. Совхозна, 54, селище Пісчанка (траса Москва – Сімферополь).
Комплекс сервісного обслуговування вантажних автомобілів TIR призначений для дрібно термінового ремонту автомобілів та надання водіям далекого прямування повного комплексу готельних послуг.
Будівля комплексу складається з двох різновисоких об’ємів:
-
Двохповерхової адміністративно-побутової будівлі (корпус 1);
-
Одноповерхової будівлі гаражу з відкритим навісом (корпус 2).
В адміністративно-побутовому блоці (корпус 1) розмірами в плані 30 х 12 м розміщені:
-
На першому поверсі – вхідний вузол з коридором, сходова клітка, механозварювальна ділянка з санітарно-побутовими приміщеннями для персоналу, адміністративні (офісні) приміщення, буфет на 24 посадочних місця, магазин промислових товарів та санітарно-душевий блок для водіїв дальнього слідування;
-
На другому поверсі – кімнати відпочинку водіїв на 1, 2 и 4 місця з набором адміністративно-побутових приміщень.
В приміщенні гаражу (корпус 2) розмірами в плані 24 х 24 м розміщені:
-
Закритий бокс на два автомобілі з оглядовою ямою;
-
Відкритий навіс на два автомобіля.
Конструктивні особливості (корпус 1):
Незавершена будівництвом цегляна будівля. Проектом передбачається реконструкція існуючих цегляних стін з частковим розбором та підсиленням ділянок стін, а також спорудженням другого поверху, для чого виконуються роботи по підсиленню існуючих фундаментів будівлі. Корпус 1 – опалювальна двохповерхова будівля, прямокутної форми в плані, з розмірами по осям 30 х 12 м. Висота поверхів – 3,3 м. Конструктивна схема – будівля безкаркасна з несучими цегляними стінами.
-
Основа – просідаючі ґрунти;
-
Фундаменти – існуючі стрічкові з стінових фундаментних блоків, посилюються монолітними залізобетонними подушками;
-
Колони – існуючі залізобетонні;
-
Перекриття – збірні залізобетонні багатопустотні плити по металічним балкам;
-
Стіни – знову споруджувальні з керамічної повнотілої цегли з зовнішнім утепленням і обшивкою профільованим листом по полегшеному металічному каркасу;
-
Покрівля – двохскатна з сандвіч панелей заводської готовності товщиною 100 мм по металічним прогонам і балкам;
-
Підлога – бетонна, керамічна плитка і вінілове покриття;
Конструктивні особливості (корпус 2):
Одноповерхова опалювальна трипрольотна будівля, прямокутної форми в плані, з розмірами по осям 24 х 24 м, висотою до низу балок покриття – 5,0; 5,75; 7,25 м. Конструктивно будівля виконана в металічному каркасі. Добудовано у торці до корпусу 1.
-
Основа – просадні ґрунти;
-
Фундаменти – під колони – стовбчасті, під цоколь – стрічкові з монолітного залізобетону;
-
Каркас будівлі – металевий. Поперечна рама з жорстким забиванням колон в площині і з площини і жорсткими верхніми вузлами в площині рами. З площини верхні вузли розкріплені розпірками;
-
Стіни – з сандвіч панелей заводської готовності товщиною 100 мм з мінераловатним (базальтовим) утеплювачем;
-
Покриття – двосхила з сандвіч панелей заводської готовності товщиною 100 мм по металевим прогонам та балкам;
-
Підлога – бетонна;
Виконано:
-
Розробка робочого проекту;
Загальний термін проектування – 4 місяці.