Cистема якісного менеджменту
Курс «СИСТЕМА ЯКІСНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ» розрахований на посадових осіб та інженерно-технічних працівників підрозділів і підприємств компанії. Завдання курсу - поліпшення якості організації, управління і забезпечення ефективної взаємодії всіх учасників будівельного процесу на кожному етапі.
№
Тема (предмет) навчання
Мета і завдання навчання
1
Вступ до TQM(TotalQualityManagement).
Принципи менеджменту якості.
Вивчення сучасних принципів управління з врахуванням існуючих ринкових умов.
2
Процесний підхід до управління . Визначення процесного підходу. Терміни і визначення. Складові процесу. Визначення власників і учасників.
Вивчення основних положень процесного підходу, методів їх визначення, моделювання і опису. Визначення значення «вузьких місць» для функціонування, результативності і ефективності процесів.
3
Вивчення і відпрацювання навичок застосування основних (найпростіших) статистичних методів управління процесами з точки зору прийняття рішень на підставі фактів.
4
Статистичні методи управління процесами. Контрольний лист. Контрольна карта
5
Статистичні методи управління процесами. Діаграми Ісікави. Діаграма (аналіз) Парето.
6
7
Статистичні методи управління процесами. Гістограма. Вирішення завдань.
8
Статистичні методи управління процесами. Вирішення завдань.
9
Міжнародний стандарт ДСТУ ISO 9001-2009 . Вступ до стандарту. Основні позиції і вимоги стандарту.
Вивчення термінології і основних положень та вимог стандарту стосовно діяльності підприємства
10
Сучасні підходи до управління. Міжнародний стандарт ДСТУ ISO 9001 -2009 – залік (тести).
Контроль сприйняття матеріалу.
11
Том-1 (управлінська структура, правила, системи, положення). Управлінська структура компанії. Функції підрозділів підприємства. Принципова схема взаємозв’язків при вирішенні виробничих завдань. Правила внутрішнього трудового розпорядку. Положення про комерційну таємницю і конфіденційну інформацію. Система організації обліку і переміщення матеріальних цінностей.
Ознайомлення з організаційно-функціональною структурою підприємства, місцем кожного в цій структурі, принципами взаємозв’язку підрозділів і спеціалістів підприємства, а також з основними принципами роботи підприємства, що є частиною корпоративної культури
12
Система оплати праці (СОП). Положення про бюджетування.
Мотивація співробітників через усвідомлення основних положень СОТ і бюджетування
13
Том-2 (система управління якістю). Керівництво по якості (основні положення).
Спрощення, керування і найефективніше запровадження системи управління якістю через вивчення і сприйняття її вимог і положень, а також закладених в ній принципів.
14
Процес «Управління СМК».
15
Процес «Управління СМК».
16
Процес «Планування, облік і контроль діяльності підприємства».
17
Процес «Підготовка виробництва».
18
Процес «Виробництво».
19
Процес «Управління ресурсами»
20
Процес «Управління ресурсами».
21
Внутрішня нормативна документація (Том-1,2,3) – залік (тести).
Контроль сприйняття матеріалу
Статистичні методи управління процесами. Вступ
Статистичні методи управління процесами. Діаграма розкидання (розсіювання). Метод стратифікації (розшарування даних).